Automatisch starten Windows Messenger bij opstarten PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoho

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
26
Hallooo

Als ik m'n pc opstart, start ook automatisch Windows messenger op. Terwijl ik bij de opties van de Messenger "automatisch opstarten" uit heb gezet. Hoe kan dat?

T is vervelend omdat ik zelf de MSN Messenger gebruik, niet de Windows Messenger!.

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ie automatisch start?
 
Dat weet vraagsteller...lees maar even goed!;)




T is vervelend omdat ik zelf de MSN Messenger gebruik, niet de Windows Messenger!.
 
Geplaatst door marcoho
Hallooo

Als ik m'n pc opstart, start ook automatisch Windows messenger op. Terwijl ik bij de opties van de Messenger "automatisch opstarten" uit heb gezet. Hoe kan dat?

T is vervelend omdat ik zelf de MSN Messenger gebruik, niet de Windows Messenger!.

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ie automatisch start?
Je kan bij Windows messenger het wel uitzetten, maar als je msn 7,5 of een andere versie hebt en daar niks uitzet....blijft die natuurlijk opstarten. Dus kijk bij beide of je dat wel uit hebt staan...:thumb:
 
Je kan hem ook bij msconfig afvinken:

-Start
-Uitvoeren
-msconfig
-Opstarten

En afvinken maar... :cool: :cool:
 
Geplaatst door Freakiej
Je kan hem ook bij msconfig afvinken:

-Start
-Uitvoeren
-msconfig
-Opstarten

En afvinken maar... :cool: :cool:

Misschien handig als je even verteld welke er afgevinkt moet worden.
Want er staan een heleboel abacadabra afkortingen voor iemand die dat nog niet vaak heeft gedaan.
 
Sorry :) Zal volgende keer duidelijker zijn.
Ik had Windows Messenger er zelf al afgegooid, vandaar dat ik 't niet zelf ff kon nakijken.
Google zegt:
Het bestand msmsgs moet je afvinken. :D
 
Wauw, meerdere oplossingen aangeboden!

Heb gekozen voor verwijderen i.p.v. uitzetten want ik las dat outlook sneller opstart als de messenger verwijderd is (broodje aap? :confused: )
Hoe dan ook, hij komt niet in de lijst van software bij het configuratiescherm maar het is gelukt met het .vsb bestandje van dougknox.com om de messenger te verwijderen.

Bedankt !!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan