automatisch systeem herstel diskette?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
als je de windows xp professional cd-rom in het cd-rom station doet tijdens het opstarten dan krijg je een blauw scherm waarom onderin beeld dingen aan het laden zijn. in het begin komt er dan als eerste "druk op F6 om .... (iets te doen)" te staan

daarna volgt "druk op F2 voor AUTOMATISCH SYSTEEM HERSTEL" daar heb ik op gedrukt maar dan moet je schijnbaar een of meerdere diskette(s) hebben waarop dat systeem herstel staat

nu vroeg ik me af of iemand van jullie die disketes heeft en ze mij op kan sturen via msn of ergens een site weet waar die software opstaat?

oja en nog iets simpels (hoop ik) als je windows xp professional opnieuw wilt installeren, terwijl het er nog op staat kopieer je dan gewoon de nieuwe windows xp over die oude heen? en alle bestanden die op de oude stonden blijven bewaard?

alvast bedankt voor mogelijke antwoorden

is er geen optie om de diskettes aan te maken (geen windows gebruiker dus weet er neit veel van)?

antwoord op je laatste vraag:

als je windows opnieuw installeert zal hij eerst de partitie waar je op wilt installeren formatteren en vervolgens windows erop installen. dus eerst een backup maken voor je daar aan gaat beginnen ;)

weet iemand waar ik de software van automatische systeemhestel diskettes kan downloaden of heeft iemand deze diskettes?

voor de duidelijkheid dus niet het systeem herstel in windows zelf (ik kan namelijk niet meer in windows komen)

Automatische systeemhersteldiskette

Hallo

Ik heb laatst een backup gemaakt met automatische systeemhersteldiskette.
Er bevinden zich 3 bestanden in de systeemhersteldiskette (zie afbeelding)

attachment.php

Ik heb deze bestandjes toegevoegd, er staat één heel groot kladblok-bestand bij, misschien moet je daar nog wat aan veranderen. (Backup locatie etc.)

Succes

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi , ik heb geen disketestation meer op mijn pc (beetje uit de tijd denk ik)
nu is mijn vraag kan ik , moet ik deze op de bestanden van syseem herstel op diskette hebben staan , of kan dit ook op een usb stick of cd.
of werkt alleen als ik het op een diskette heb staan
alvast bedankt .

gr. peter

topic is uit 2004.
dus maar voorzien van een slotje.
maak even een eigen vraag aan voor jouw probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan