Ik wil in excel een urenoverzicht maken van de uren die ik moet werken.
Doordat ik onregelmatig werk is dit dus elke week anders.
Elk blok dat er gewerkt wordt heeft een aparte code. Deze heb ik in een apart tabblad gezet.

Nu wil ik dus in onderstaand urenoverzicht bij code de te werken code invoeren en dat dan bij tijd automatisch de juiste tijdblok komt te staan.

Als ik bij code dus "AQ" zou typen dat dan in de cel daarnaast automatisch "7:00 uur tot 11:30 uur" komt te staan.
p.s. er komen nog meer code's in het tabblad codes te staan.
Doordat ik onregelmatig werk is dit dus elke week anders.
Elk blok dat er gewerkt wordt heeft een aparte code. Deze heb ik in een apart tabblad gezet.

Nu wil ik dus in onderstaand urenoverzicht bij code de te werken code invoeren en dat dan bij tijd automatisch de juiste tijdblok komt te staan.

Als ik bij code dus "AQ" zou typen dat dan in de cel daarnaast automatisch "7:00 uur tot 11:30 uur" komt te staan.
p.s. er komen nog meer code's in het tabblad codes te staan.