In bijgevoegd voorbeeldbestand zit er op tabblad "planning" een filter op een aantal kolommen. De gegevens in die kolommen zijn afkomstig uit een lijst in tabblad "Medewerkers". Wanneer ik daar iets wijzig en terugga naar tabblad "planning" zou ik graag hebben dat de daar ingestelde filter automatisch wordt bijgewerkt.
In realiteit zal de filter op kolom "Actief" altijd enkel records moeten tonen die op "ja" staan en zal de gebruiker zelf filteren op "Dienst". Het zou dus nog properder zijn door te werken met een uitgebreid filter met keuze uit de bestaande diensten, maar ook dan zou deze automatisch moeten "refreshen". Alvast bedankt voor jullie hulp!
In realiteit zal de filter op kolom "Actief" altijd enkel records moeten tonen die op "ja" staan en zal de gebruiker zelf filteren op "Dienst". Het zou dus nog properder zijn door te werken met een uitgebreid filter met keuze uit de bestaande diensten, maar ook dan zou deze automatisch moeten "refreshen". Alvast bedankt voor jullie hulp!