Hallo iedereen,
Ik worstel opnieuw met een excel probleem.
In bijlage een worksheet met een “master” file die wekelijks updated wordt (in realiteit enkele duizenden lijnen)
In de master worden manueel disciplines toegevoegd op basis van worksheet “Discipline”.
Wat ik zou willen bekomen is dat de wo nummers en TA code (kolom A en B) van de gerelateerde disciplines in de “Master” automatisch in de respectievelijke worksheet M1, M2, E1 of E2 terecht komen (uitgefilterd worden).
Ik hoop dat ik me goed heb uitgedrukt. Het zou me wekelijks enorm veel tijd besparen.
Alvast ontzettend bedankt
Eric
Ik worstel opnieuw met een excel probleem.
In bijlage een worksheet met een “master” file die wekelijks updated wordt (in realiteit enkele duizenden lijnen)
In de master worden manueel disciplines toegevoegd op basis van worksheet “Discipline”.
Wat ik zou willen bekomen is dat de wo nummers en TA code (kolom A en B) van de gerelateerde disciplines in de “Master” automatisch in de respectievelijke worksheet M1, M2, E1 of E2 terecht komen (uitgefilterd worden).
Ik hoop dat ik me goed heb uitgedrukt. Het zou me wekelijks enorm veel tijd besparen.
Alvast ontzettend bedankt
Eric