automatisch verbinden gekoppeld bluetooth apperaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik heb een medisch apparaat gekregen dat via Bluetooth verbinding maakt met mijn telefoon en een app daarin. In die app heb ik moeten instellen dat ik van bluetooth gebruik maak (koppelen) op mijn telefoon kan ik zien dat dat apparaat gekoppeld is maar bij de instellingen staat toch niet verbonden ook als dat apparaat aan staat. Dit houdt in dat er geen data naar mijn telefoon verzonden wordt hetgeen één keer per dag zou moeten gebeuren Het apparaat toont dat de verbinding niet werkt. Hoe moet ik mijn telefoon instellen zodat dat apparaat zijn datagaan versturen.

Staat je telefoon niet op een bepaalde energie-besparings-stand?

Ik weet niet wat PHP4U is. Ik wil alleen maar weten waarom mijn smartphone en dat apparaat niet communiceren

PHP4U heeft zijn/haar gebruikersnaam gewijzigd in aar. Heb je specificaties van de onbekende dingen die je wil koppelen? Ik heb wat en het werkt niet wordt nogal gissen waar je het over hebt.

Ik heb specificaties van het apparaat Philips NightinBalance Ik heb een app die daar bij hoort en die app is ingesteld met telefonische hulp, vandaar uit kon in koppelen tussen dat apparaat en mijn telefoon. De app zegt dat er gekoppeld is, de instellingen van de telefoon zegt ook dat er gekoppeld is maar vetrteld dat er niet verbonden is. Als ik via de App handmatig de data van het apparaat wil downloaden (Philips noemt dat synchroniseren) dan kryg ik op een schermpje van hardware te zien dat er geen verbinding is. Volgens Philips moet mijn telefoon Bluetooth 4.2 of 5.0 hebben , inmiddels id duidelijk dat ik 4.2 heb. Dus vraag ik me af hoe krijg ik de verbinding.

Ik denk dat je beter even contact kan opnemen met de zeer vriendelijke klantenservice van Philips. Je geeft te weinig informatie om jouw hier via deze site doorheen te loodsen. De klantenservice kan je waarschijnlijk stap voor stap vragen wat je doet en uitleggen wat je dan moet doen.
Bel ons
0900 202 11 77 *

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 09:00 – 18:00 uur
**Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten
Als je het modelnummer van je product en je aankoopbewijs bij de hand houdt, kunnen wij je sneller helpen.Klik hier om het modelnummer van je product te vinden.

https://www.philips.nl/c-w/consumen...ntact=PERSONALHEALTH_GR+HH_SLEEP_SOLUTIONS_CA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan