• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch verplaatsen naar ander tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter nuzn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nuzn

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
hallo

een tijdje terug stelde ik een gelijkaardige vraag, maar heb er al mijn hoofd over gebroken hoe ik de macro - die toen door LucB werd geschreven - moet aanpassen om hem in dit nieuwe doc te laten draaien ... (blijkbaar is af en toe bezig zijn met excel niet voldoende)
zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=215699

bedoeling is dat ik mijn taken bijhoud in een excel (zie bijlage)
wanneer ik de taak heb afgerond en het vakje op AF zet, zou ik graag die regel automatisch zien verdwijnen naar het tabblad 2009 AF ... maar dat lukt met dus niet

kan iemand me op de goede weg zetten?

alvast bedankt
nuzn

Bijlagen

dag rudi

dat werkt perfect en het ziet er weer zo simpel uit ...
heb nog veel te leren

bedankt!
nuzn

Beste Rudi en Nuzn,

Ik wil eigenlijk hetzelfde en ben met het voorbeeldje aan de slag gegaan. Tevens heb ik iets anders gevonden voor "AF"; door op de cel te dubbelklikken verschijnt er een vinkje. Dit werkt nu ongeveer. De regel verspringt alleen niet en ik krijg de foutmelding: "fout 13 tijdens uitvoering. Typen komen niet met elkaar overeen". Ik heb hierop gezocht, maar niets kunnen vinden wat mij verder kan helpen. Wellicht kunnen jullie dat?

Ik zou graag de volgende acties in mijn bestand willen:
- Indien er een nieuwe opdracht wordt ingevoerd moet het bestand op uitbrengdatum van oud naar nieuw sorteren.
- Het bestand moet op uitbrengdatum een kleur toekennen aan een tekstregel
Vervolgens:
- Als het is uitgevoerd dubbelklikken.
- De regel moet dan naar archiefzaken verspringen
- Explootagenda blad moet dan alle lege regels inschuiven. Dit is op willekeurige plekken in het bestand.
- Het mooiste zou zijn dat een regel die in tabblad "ARCHIEFZAKEN" staat ook weer terug gaat, door erop te dubbelklikken, op de juiste plek in het tabblad "LOPENDE SPOEDZAKEN". Het komt wel eens voor dat een regel per abuis weg gaat.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen!

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Henk

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan