Hallo!!
Ik ben bezig met een bestandje voor urenverwerking.
Nu is het de bedoeling dat ik het mezelf wat makkelijker maak met een macro, maar ik kom er niet uit.
In het mee gezonden voorbeeld bestand heb ik 2 tabbladen. Het 1e tabblad is nagenoeg altijd hetzelfde.
Het 2e tabblad is nagenoeg qua aantal regels per medewerker verschillend. Behalve de cellen waarvan de letters rood zijn, deze staan er altijd in.
En onderaan staat altijd een totaal.
Nu zou ik graag (als dat mogelijk is). De gegevens van tabblad 1 / 4e kolom in de gele vlakken hebben. ( Via vert.zoeken op personeelsnummer )
Op dit moment doe ik dat elke keer handmatig. Het is namelijk de bedoeling om die uren van elkaar af te halen om te kijken of de medewerker + of - uren heeft gemaakt,
Is het mogelijk om dit wat makkelijker te krijgen?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
Alvast bedankt voor het kijken!
Bekijk bijlage VoorbeelHulp.xlsx
Ik ben bezig met een bestandje voor urenverwerking.
Nu is het de bedoeling dat ik het mezelf wat makkelijker maak met een macro, maar ik kom er niet uit.
In het mee gezonden voorbeeld bestand heb ik 2 tabbladen. Het 1e tabblad is nagenoeg altijd hetzelfde.
Het 2e tabblad is nagenoeg qua aantal regels per medewerker verschillend. Behalve de cellen waarvan de letters rood zijn, deze staan er altijd in.
En onderaan staat altijd een totaal.
Nu zou ik graag (als dat mogelijk is). De gegevens van tabblad 1 / 4e kolom in de gele vlakken hebben. ( Via vert.zoeken op personeelsnummer )
Op dit moment doe ik dat elke keer handmatig. Het is namelijk de bedoeling om die uren van elkaar af te halen om te kijken of de medewerker + of - uren heeft gemaakt,
Is het mogelijk om dit wat makkelijker te krijgen?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.
Alvast bedankt voor het kijken!
Bekijk bijlage VoorbeelHulp.xlsx