automatisch verzenden van een nieuwsbrief

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb sinds kort een eigen domein bij een host.Ik ben niet goed thuis in de mogelijkheden die worden geboden maar een ervan is het samenstellen van een mailinglist. Nu stelt de host faciliteiten beschikbaar via Majordomo en het is me met de handleiding gelukt mensen zich automatisch te laten aanmelden en afmelden voor de mailinglist.
Nu was ik in de veronderstelling dat ik als webmaster een mail (nieuwsbrief) zou kunnen versturen via het emailadres van de mailinglist en dat alle aangesloten mensen deze mail dan automatisch zouden ontvangen. Dat werkt ook! Echter iedereen die het emailadres kent kan dat doen en dat emailadres wordt in de mail automatisch getoond. Het is dus eigenlijk meer een discussieformum dan een functionaliteit voor het verzenden van een nieuwsbrief waar ik hem graag voor zou willen gebruiken. Weet iemand of de functionaleit van de mailingslist (Majordomo) daarvoor kan worden gebruikt of moet ik iets geheel anders gebruiken voor het afhandelen van een nieuwsbrief met automatisch aan- en afmelden???

Groet Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan