Automatisch verzonden emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

articcie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Goedenmiddag beste mensen,

Ik heb een probleem. Er worden via mijn email account, vreemde emails verzonden in zeer slecht engels, even voor de duidelijkheid, ik verstuur ze dus niet! Er staan enkele links in, wie daar op klikt, is flink de pineut, qua virussen etc.

dit is een kopie van de email die verzonden worden:

Dear friend
looking for some 葡crazy gifts for your

family,For your friends and your customer,all products 葵of our company;Computers, Televisions,Cell Phones,MP3/MP4 Players,Digital GPS and Motorcycles,most items are sold at 员wholesale 艳prices, you will 德find lots of great 狸bargains here. And 恃we have a sales promotion 凳from now 梆on,buy more, save 欲more and get

more!Please contact we.
I hope you can enjoy it for shopping!

1318941

vxbvl533

nz2

Hoe kom ik hier vanaf? MIjn pc is gescand met Nod32 4.0 en anti malware bytes.
Ik vind het erg vervelend, aangezien deze emails ook naar mijn werkgevers gestuurd zijn.
Hopelijk kan iemand mij adviseren!

Alvast bedankt,

Groetjes tom

Laatst bewerkt:
Tja... en dan ga je hier die links plaatsen....!!
Verwijder die eens aub.

Wachtwoord al veranderd?

uhm, mijn pc stond uit. ik was aan het werk. Dus ik ga er vanuit dat het dan dus via mijn email is gebeurd.

Ga eens na waar je allemaal op ingelogd bent geweest, als je dat in je thuis omgeving is scan deze eens op spyware / adware en virussen als je dat gedaan hebt verander je wachtwoord nog een keer.

ik log enkel op bekende sites in eigenlijk. Mijn pc is helemaal gescand.. deze stond ook niet aan ten tijde van het versturen.

Dat hij niet aanstaat dat hoeft niets uit te maken.
Als er bijvoorbeeld een keylogger op geïnstalleerd staat door spyware / ad-ware of virussen kan hij deze ook sturen als de computer uit staat.
Je computer heeft altijd verbinding met internet behalve als je de stroom van je moederbord haalt.

Tevens waar is deze e-mail account geregistreerd? Hotmail, Gmail etc. ?

ik heb geen key loggers gevonden met mijn scanners..

Ik heb een live account..

Ik denk dat nu nog enigste mogelijkheid is, en dat is contact op nemen met Microsoft hun kunnen dan achter halen vanaf welke i.p het verstuurd wordt, want als je te lang wacht met het oplossen wordt je account geblokkeerd en is het een groot probleem om hem terug te krijgen.

Ik ben vorige week ook het slachtoffer geworden van een hacker op mijn hotmail
Nu is mijn vraag of het nog mogelijk is dit adres te herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan