• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch waarde uit grootboek halen, denk met gegevenstabel? Voor kasboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

heida

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Hallo,

Ik ben een boekhoud sheet aan het maken. Deze heb ik gekopieerd van een bestaande. Bekijk bijlage TEST001.xlsx Ik heb de dropdown venster met behulp van gegevensvalidatie aangepast en dergelijken. Ik loop nu tegen een probleem aan waarbij ik het niet voor elkaar krijg om uit blad "Mutaties" de waardes door te zetten naar blad "Analyse" omdat ik niet weet wat voor formule daarvoor is gebruikt. Dit is logischerwijs niet een simpele formule want de waarde die gebruikt moet worden is afhankelijk van de invoer op het blad "Mutaties". Als ik op de cel ga staan staat er: "{=TABEL(G64;H64)}" Dit is geen formule maar een andere bewerking die ik niet snap!

kijk vooral even naar het toegevoegde bestand! op het blad "mutaties heb ik het orginele en zelfgemaakt deel ff aangegeven.

Wie kan mij hier mee helpen....

Tabel kopieren

Oke ik snap dat dit dus geen formule is maar een tabel functionaliteit. Als ik in de cel zelf kijk staat er ook nog een formule achter... "=DBSOM(mutatielijst;G64;G62;H62)" met daar dan de functie tabel overheen?

Kan ik deze niet simpel door kopieren?

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de juiste waardes in het blad "Analyse" te krijgen... misschien kun je het blad even bekijken?

bvd

nog niet opgelost

weet iemand nog een oplossing voor dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan