• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch worddoc aanmaken2

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Beste Brandts en Warm bakkertje,

Jullie hebben mij geholpen met automatisch een Worddoc aan te maken zodra er een cel gevuld werd. Het document kreeg dan gelijk die naam. Tevens werd er in een andere kolom hyperlink gemaakt. Dit werkt perfect. Ik had dan ook de vraag als opgelost aangegeven. Nu blijkt dat als er "per ongeluk" in de betreffende kolom hetzelfde nummer of naam wordt ingevuld, wordt er een nieuw Word document aangemaakt met het gevolg dat het "oude" wordt overschreven en dus alle info verloren gaat. Nu zou ik graag een melding met keuze mogelijkheid in de vorm van messagebox willen hebben zodat ikzelf kan kiezen d.m.v. Ja / Nee of het bestand overschreven mag worden. Of gewoon een toevoeging achter de bestandsnaam Bijvoorbeeld: NIV-08-HB-01 wordt dan NIV-08-HB-01a.

Tevens zou ik graag willen dat de Hyperlink verschijnt als een mapje (windings symbool 1)

Is dit te realiseren?

Alvast bedankt.

Groeten Harry

Beste Brandts en Warm bakkertje,

Jullie hebben mij geholpen met automatisch een Worddoc aan te maken zodra er een cel gevuld werd. Het document kreeg dan gelijk die naam. Tevens werd er in een andere kolom hyperlink gemaakt. Dit werkt perfect. Ik had dan ook de vraag als opgelost aangegeven. Nu blijkt dat als er "per ongeluk" in de betreffende kolom hetzelfde nummer of naam wordt ingevuld, wordt er een nieuw Word document aangemaakt met het gevolg dat het "oude" wordt overschreven en dus alle info verloren gaat. Nu zou ik graag een melding met keuze mogelijkheid in de vorm van messagebox willen hebben zodat ikzelf kan kiezen d.m.v. Ja / Nee of het bestand overschreven mag worden. Of gewoon een toevoeging achter de bestandsnaam Bijvoorbeeld: NIV-08-HB-01 wordt dan NIV-08-HB-01a.

Tevens zou ik graag willen dat de Hyperlink verschijnt als een mapje (windings symbool 1)

Is dit te realiseren?

Alvast bedankt.

Groeten Harry

PS Reacties van iedereen zijn welkom

JA dit is het

Is dit wat je wilt?

Brandts,

Nu werkt het echt goed.:thumb:

Bedankt voor je hulp.

Groeten Harry

Er is toch nog een dingetje. Als ik in kolom 1 en 2 de naam en hyperlink weg haal en in kolom 1 een nieuwe naam tik, dan wordt er geen nieuw Worddocument en Hyperlink aangemaakt. Is dit op een of andere manier op te lossen?

Thanx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan