automatisch zoekresultaten in IE 8 aanzetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Ik heb IE 8 geinstalleerd en per ongeluk de automatische zoekresultaten (bij Google) uitgeschkeld. (Ik bedoel als je typt Fun dat wordt weergegeven/aangevuld tot bijvoorbeeld Funda).

Hoe zet ik deze functie weer aan??

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Dat geef je aan in google zelf.
Door naast het zoekvak op voorkeuren te selecteren en vervolgens zoekopdracht suggestie aan te zetten.

mvg leo

Dat geef je aan in google zelf.
Door naast het zoekvak op voorkeuren te selecteren en vervolgens zoekopdracht suggestie aan te zetten.

mvg leo

Dat staat aangevinkt in google. Het is pas gekomen toe ik een vraag kreeg van IE 8 hedenochtend.

oké, dan is het handig om te weten welke vraag het precies was.
auto aanvullen is het niet want die staat bij mij uit en google aanvullen werkt wel.
Wat grover geschut is de beveiliging en instellingen van IE weer op standaard zetten, dat doe je bij
configuratie scherm > internetopties > geavanceerd > geavanceerde instellingen herstellen
en bij beveiliging > alle zones op het standaard niveau instellen.
Hopelijk werkt het dan weer.

Laatst bewerkt:
oké, dan is het handig om te weten welke vraag het precies was.
auto aanvullen is het niet want die staat bij mij uit en google aanvullen werkt wel.
Wat grover geschut is de beveiliging en en instellingen van iE weer op standaard zetten, dat doe je bij
conifiguratie scherm > internetopties > gevanceerd > geavnceerde instellingen herstellen
en bij beveiliging > alle zones op het standaard niveau instellen.
Hopelijk werkt het dan weer.

Klopt je hebt helemaal gelijk, maar ik weet echt niet meer wat de vraag was. wel wat het resultaat is. En dat is dat Google niet meer werkt zoals de laatse weken. Ik bedoel dus niet de automatisch aanvulling, maar laten we zeggen de suggesties die bij de ingetypte letters horen.

Weet jij nog iets anders????:o

waarschijnlijk niet, want bij mij (en bij mijn vrouw op de laptop) werkt het ook niet meer. Ook niet in Firefox, zelfs niet in google's eigen chrome
Mogelijk ligt de functie plat.

Maar even wachten met verder zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan