Automatische back-up uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kai01

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2013
Berichten
20
Hallo allemaal

Wekelijks wordt mijn D-schijf van 100GB volgeschreven door een back-up die automatisch gemaakt wordt. Als ik naar configuratiescherm<Back-up maken en terugzetten ga, en dus naar het menu van de back-up wil gaan, zijn de titels onaanklikbaar. Hierdoor kan ik dus niet naar het menu van Windows back-up gaan.
Weet iemand hoe ik het automatisch back-uppen kan uitschakelen?

Mvg
 
Hoi, normaal zou dit werken, maar vermits ik de optie 'back up maken en terugzetten' wel zie maar niet kan aanklikken ben ik daar niet veel mee ;/
 
:) Bedoel je dat ?? tis makkelijk te vinden :D

KLIK -->> ScreenShot004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja dat bedoel ik, maar als ik dat aanklik gebeurt er niks ..
 
:) ALS je daar op klikt dan kom je meteen in volgende venster ( zie screenshot ! ) ..

sxnng8.jpg


ALS je die toch niet kan dan is meer wat mis bij jou :( en misschien voldende handleiding ?? :( -->> http://www.microsoft.com/business/nl-nl/Content/Paginas/article.aspx?cbcid=137#
 
Laatst bewerkt:
Neen zelfs dat gaat niet! Ik heb onlangs wel Acronis True Image verwijderd, kan het daaraan liggen? Of van welk programma gaat Windows back-up uit?
 
Laatst bewerkt:
:( Je kan nog eens proberen op start drukken en in zoekbalk intypen Onderhoudscentrum vervolgens zie je daar ook onder links Back-up maken en terugzetten ( klik daar op ! ) ... :( anders helaas weet ook niet :(
 
:( Och maar bij jou lukt weer niets :( weet je zeker dat niet meer aan de hand is ??? :(
============
Windows her-installeren is geen optie ? :(
 
Ik zou het niet weten! Maar aangezien dat het enige is dat malfunctioneert, zou het nogal stom zijn om windows te herinstalleren he?
 
Denkt je dat je automatische back up hebt gestopt of verwijdert ?? :)

:confused: ALS je denk dat, en dat opgelost is .... zou ook mooi kunnen worden als je deze stappen hier omschrijft zodat volgende met die probleem ook jouw stappen volgen kan ...:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan