• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische berekening jaar / half jaar / kwartaal / maand op een rij (met bijlage)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2014
Bekijk bijlage premies -1.xlsx

Ik heb hier gisteren ook een vraag gesteld hierover en daarmee erg goed geholpen,.. ook een stuk verder gekomen,.. alleen het laatste stukje,..

Het gaat om automatisch berekenen in cellen op een rij, dat als je in een cel een getal invuld de rest automatisch wordt ingevuld.
Het is dus de bedoeling dat er alleen in de rode vakjes getallen worden ingevuld. Maar dan wel, dat als ik in F4 bv. Het getal 120 typ het ook automatisch voor de rest wordt berekend. Dat lukt me ook nog wel.
Maar ik wil op dezelfde rij ook in cel J5 bv. 66 typen dat dan ook de rest wordt berekend. En dan in de rode cellen

Eronder staat een schemaatje (dankzij hulp) waarin dit ook gebeurt in de blauwe cellen,...

Bijlagen

Dat zal niet met formules gaan.
Je kan niet tegelijk een formule of een getal in een cel plaatsen.
Vandaar dat ik een voorbeeld gaf met twee extra invoer cellen.
Wil je dit niet dan zal je moeten overstappen op VBA
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.

Ps Blijf in het vervolg bij dezelfde topic het is immers nog steeds hetzelfde probleem.

sorry, heb je gelijk in,.. ga verder kijken,... dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan