Beste leden,
Ik heb verkorte voorbeeld bijgevoegd. Het originele bestand bestaat iedere keer meer dan 200 namen.
Mijn vraag gaat over een automatische lijst onder het kopje 'overig'.
In de excel onder 'naam' staat de complete namenlijst. Uit deze lijst maak ik een overzicht met namen, in de voorbeeld excel onder 'overzicht 1' . Nu wil ik dat excel onder 'overig' automatisch de namen zet uit de namenlijst 'naam' die niet voorkomen in de lijst van 'overzicht 1'.
Hoe krijg ik dit geregeld?
Alvast bedankt voor het meedenken?
Groet,
Roy
Ik heb verkorte voorbeeld bijgevoegd. Het originele bestand bestaat iedere keer meer dan 200 namen.
Mijn vraag gaat over een automatische lijst onder het kopje 'overig'.
In de excel onder 'naam' staat de complete namenlijst. Uit deze lijst maak ik een overzicht met namen, in de voorbeeld excel onder 'overzicht 1' . Nu wil ik dat excel onder 'overig' automatisch de namen zet uit de namenlijst 'naam' die niet voorkomen in de lijst van 'overzicht 1'.
Hoe krijg ik dit geregeld?
Alvast bedankt voor het meedenken?
Groet,
Roy