• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische deleten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Developer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Goede dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een manier om, wanneer een bepaalde datum verstreken (systeem datum / of nog beter, datum check op Internet) is, bepaalde data uit diverse werkbladen automatisch te deleten.

Weet iemand een manier hoe ik dit in mijn project kan inbouwen ?

wederom mijn dank voor jullie tips.

Developer

Hallo,

Wil je de data permantent verwijderen?
Of gewoon onzichtbaar stellen als een bepaalde datum verstreken is

Pseudo (gewoon ter illustratie):
Code:
Als vandaag > dagdelete Dan
     Verberg data
Anders
     Toon data

gr,
Maxim

Ik wil dan de data permanent deleten .. maar dan met een hele grote reeks aan cellen op de diverse tabbladen ...

alvast bedankt voor je terugkoppeling.

developer

Maarten,

Dank je voor je input .. snap alleen niet helemaal wat je hier doet ..
Ik ben op zoek naar een manier waarbij als er op Blad 1, laten we zeggen cel c3, een bepaalde date behaald word, alle data op Blad 2 (range a1 t/m ac13000) gedelete word ..
Dit dan zonder dat er op een knop hoeft te worden gedrukt, maar gewoon automatisch omdat de waarde van c3 een datum overschrijdt ...

Heb jij hier misschien een sub voor ... ?

Dank je voor je feedback
Developer

Ik heb de code nu in een module gezet. Deze module wordt automatisch gestart bij het openen van het bestand.
In de module heb ik de uitleg er bij gezet (ALT F11 om de module te bekijken)
De gegevens op een ander blad verwijderen is ook geen probleem, maar een voorbeeld bestand zou dan wel handig zijn

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan