Automatische diavoorstelling pas starten na eerste dia en terug laten stoppen bij 1st

• Onderwerp starter Onderwerp starter KERJO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Ik moet een presentatie van vijftien fotodia’s maken voor een weergave met beamer op een uitvaartplechtigheid. De diavoorstelling heb ik helemaal gemaakt met automatische overgangstijden ed. Het probleem is de eerste fotodia moet al constant op het scherm schijnen van het begin van de uitvaartdienst. Later wordt vanaf de tweede dia de voorstelling op start gezet (bezinningsmoment) waarna deze voorstelling verloopt met de ingestelde tijd, tot de eerste dia terug verschijnt en deze weer tot stilstand komt . om op een later tijdstip nog eens te tonen ( wanneer het publiek de urne groet).
Er mogen echter geen bedieningsknoppen of elementen op het scherm verschijnen.
Wie kan mij hier raad ingeven om die instellingen te maken bij een powerpoint 2007

Bedankt voor de tips. Bij het grasduinen in deze tips heb ik een bevredigende oplossing gevonden aan de hand van een trucje. Ik maak een instelling als automatische presentatie. Aan de eerste dia voeg ik een actieknop toe met als hyperlink "naar volgende dia" Verder maak ik een tijdsinstelling voor de eerste dia van 1u30 langer dan de uitvaartdienst!. De andere dia's allen 20 sec.Bij het opstarten van de diavoorstelling blijft de eerste dia altijd staan tot de actieknop geactiveerd wordt met een muisklik, om dan de diavoorstelling te doorlopen.Ik blijf natuurlijk wel zitten met de actieknop in het projectiescherm! Ik kan die wel zeer klein en onopvallend maken.
Bedankt voor de vlugge reactie.

Oh dat is mooi, leuk dat het is opgelost, jij ook bedankt voor de terugkoppeling en succes ermee. Zet de vraag even op opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan