Ik heb recent gebruik gemaakt van de draaitabel wizard om een draaitabel te maken met meerdere samenvoegingsbereiken. Maar, toen ik een kopie hiervan maakte kwam ik er achter dat de draaitabel nu een verwijzing maakt naar het originele bestand. (b.v. een kopie van het bestand Draaitabellen.xlsx in H:\<opslagmap>\ met verwijzingen Blad1!$A$1:$B$10 en Blad2!$A$1:$B$10 worden 'H:\<opslagmap>\[Draaitabellen.xlsx]Blad1'!$A$1:$B$10 en 'H:\<opslagmap>\[Draaitabellen.xlsx]Blad2'!$A$1:$B$10)
Weet iemand een manier waarop ik er voor kan zorgen dat het kopiëren van het bestand dit niet oplevert, of een manier waarop ik de verwijzingen snel kan verwijderen? (De bereiken staan opgeslagen in een draaitabel, dus simpelweg zoeken en vervangen lukt jammergenoeg niet.). Ik heb geprobeerd een voor en na bestand in te voegen, maar dit lukt niet voor de een of de andere reden. Ik zal zien of ik het na-bestand nog in een andere post kan bijvoegen. Het lijkt erop dat het geuploade bestand precies hetzelfde probleem ervaart als de kopies. Als je het bestand download en het bereik van de draaitabel bekijkt kan je zien dat het een externe verwijzing maakt.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Weet iemand een manier waarop ik er voor kan zorgen dat het kopiëren van het bestand dit niet oplevert, of een manier waarop ik de verwijzingen snel kan verwijderen? (De bereiken staan opgeslagen in een draaitabel, dus simpelweg zoeken en vervangen lukt jammergenoeg niet.).
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Bijlagen
Laatst bewerkt: