oosterbaan S S
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2005
Access genereert automatisch een back_up bestand.
Beste allemaal,
Access draait bij mij in een netwerk.
Er draait een beveiligingsbestand en het normale .wdb bestand.
Elke gebruiker heeft Access op zijn pc en logt in via de share met het beveiligingsbestand.
Een medewerker heeft, tijdens het opstarten van het .wdb bestand van de share, de applicatie weer afgesloten.
op dat moment werd er een back_up bestand op de share gegenereerd. Dit back_up bestand is niet normaal te openen; het geeft tijdens het openen een foutmelding (MDsysbestand is niet te vinden).
Mijn algemene vraag is: wat moet ik met het back_up bestand en kan ik er van uit gaan dat het originele .wdb bestand niet beschadigd is?
p.s. het originele .wdb bestand is normaal te openen.
Bij analyse en herstel zijn er geen foutmeldingen geweest.
Bedankt alvast!
Beste allemaal,
Access draait bij mij in een netwerk.
Er draait een beveiligingsbestand en het normale .wdb bestand.
Elke gebruiker heeft Access op zijn pc en logt in via de share met het beveiligingsbestand.
Een medewerker heeft, tijdens het opstarten van het .wdb bestand van de share, de applicatie weer afgesloten.
op dat moment werd er een back_up bestand op de share gegenereerd. Dit back_up bestand is niet normaal te openen; het geeft tijdens het openen een foutmelding (MDsysbestand is niet te vinden).
Mijn algemene vraag is: wat moet ik met het back_up bestand en kan ik er van uit gaan dat het originele .wdb bestand niet beschadigd is?
p.s. het originele .wdb bestand is normaal te openen.
Bij analyse en herstel zijn er geen foutmeldingen geweest.
Bedankt alvast!
Laatst bewerkt: