automatische inhoudsopgave verandert bij printen(word 2013)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobielasseel

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2011
Hallo Allemaal

Voor school moeten wij voor het vak bedrijfsbeheer een eindwerk maken. Het eerste deel moet ik volgende week afgeven.

Ik heb dus een word document gemaakt en alles voorzien van koppen om zo gemakkelijk een inhoudsopgave te genereren.
Wanneer ik het document wil afprinten maakt word van alle paginanummers die in de inhoudsopgave staan gewoon 2.
Ik heb eerst geprobeerd het probleem op te lossen door overal pagina-einde te gebruiken ipv ctrl+enter maar dit helpt niet.

Enig idee hoe dit komt ?

Hieronder zit het bestand.
Bekijk bijlage eindwerk.docx

Alvast Bedankt
Hobie Lasseel

Laatst bewerkt:
Ik zie in je document een niet helemaal juist gebruik van de kopstijlen, want ik zie op pagina 5 (Assortimentsstudie) een heleboel lege alinea's met Kop 1, waarschijnlijk omdat je de tekst 'Assortimentsstudie' verticaal uitgelijnd wilde hebben, en niet weet hoe je dat moet doen. Maar buiten dat: in mijn word versie (2010) werkt hij de inhoudsopgave netjes bij. <Ctrl>+<Enter> is overigens een pagina-einde, dus de een vervangen door de ander is niet echt fantastisch. Alsof je Nederlander vervangt door Hollander...
Inhoudsopgaves baseer je bij voorkeur op tekst die is opgemaakt met Kop 1, Kop 2 en Kop 3 (etc). Gebruik geen kopstijlen voor lege regels, of voor tekst die niet in de inhoudsopgave moet komen. Word werkt de pagina-nummers automatisch bij als je het document fysiek afdrukt, of een afdrukvoorbeeld bekijkt.

Wanneer ik in office 2010 hetzelfde bestand open lukt het perfect er zit dus gewoon een bug in word 2013 toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan