Automatische inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrtn1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Hallo

Ik wil een automatische inhoudsopgave maken. Als dan bijvoorbeeld "hoofdstuk 1" ineens van pagina 3 naar pagina 4 wordt verschoven dit automatsch wordt aangepast in de inhoudsopgave...

Alvast Bedankt...

Neej, sorry, ik gebruik OpenOffice.org, maar bedankt voor de moeite, ik denk dat ik er al achter ben...

Laatst bewerkt:
Ik wil een automatische inhoudsopgave maken. Als dan bijvoorbeeld "hoofdstuk 1" ineens van pagina 3 naar pagina 4 wordt verschoven dit automatsch wordt aangepast in de inhoudsopgave...

Voor automatisch inhoudsopgaven moet je gebruik maken van de stijlen Kop 1 Kop 2, Kop 3 etc

Dus als je als eerste zin van Hoofdstuk 1 hebt staan "Hoofdstuk 1" en die hebt opgemaakt met de stijl Kop 1 komt "Hoofdstuk 1" als eerste niveau in de Inhoudsopgave.

als je als subtitel van dat Hoofdstuk 1 hebt staan "want dit is het begin" in de stijl Kop 2 wordt dat het 2e niveau.

Je inhoudsopgave ziet er dan ong als volgt uit:

Hoofdstuk 1
want dit is het begin
(waarbij de regel hierboven iets inspringt, maar dat accepteert dit forum ff niet)

Paginanrs etc kun je toevoegen. Ik weet dat het een kwestie is van ff de juiste instellingen zoeken, maar het kan wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan