Beste excel experts,
Hier als jongebore excel persoon heb ik jullie hulp nodig.
Ik ben bezig met het maken van een inhuurlijst voor onze minigravers om zo wekelijks bij te houden hoeveel uur we ze gebruiken en bij welke opdrachtgevers . Natuurlijk heeft elke opdrachtgevers andere tarieven en verschillen ze per minigraver de grote.
ik heb daarvoor dropdowns voor gebruikt maar het lukt me niet om de opdrachtgever de ton en tarief met elkaar te koppelen zodat de juiste tarieven komen bij de gekozen opdrachtgevers.
Bij Blad data staan de opdrachtgevers en de tarieven per verschillende minigraver
en blad Test 1 staat de inhuurlijst die voor een stukje gemaakt is
uiteraard heb ik en dummy bestand gemaakt met wat verzonnen bedragen om het visueel beter te maken .
bij voorbaat dank,
Tips hoor ik graag zodat ik jullie later trots kan maken als mede excel expert
Hier als jongebore excel persoon heb ik jullie hulp nodig.
Ik ben bezig met het maken van een inhuurlijst voor onze minigravers om zo wekelijks bij te houden hoeveel uur we ze gebruiken en bij welke opdrachtgevers . Natuurlijk heeft elke opdrachtgevers andere tarieven en verschillen ze per minigraver de grote.
ik heb daarvoor dropdowns voor gebruikt maar het lukt me niet om de opdrachtgever de ton en tarief met elkaar te koppelen zodat de juiste tarieven komen bij de gekozen opdrachtgevers.
Bij Blad data staan de opdrachtgevers en de tarieven per verschillende minigraver
en blad Test 1 staat de inhuurlijst die voor een stukje gemaakt is
uiteraard heb ik en dummy bestand gemaakt met wat verzonnen bedragen om het visueel beter te maken .
bij voorbaat dank,
Tips hoor ik graag zodat ik jullie later trots kan maken als mede excel expert
