• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische invullen tijdregistratie in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

MWoning

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
18
Hallo allemaal,

Ik ben voor mij zelf een "werktijden registratie" aan het maken in excel met daar ik Start Tijd, Pauze, Stop tijd, en een kopje met t.v.t. die vooralsnog geheel met de hand ingevuld moet worden. Nu wil ik dit allemaal automatische uit laten rekenen (gewerkte tijd) en alles dat boven de 8 uur gewerkte tijd komt automatische in laten vullen bij t.v.t. opbouw.

dus bijvoorbeeld Start werk: 08:00 - begin pauze 12:00 - Einde pauze 12:30 - Stop werk 17:00 = 8:00 --> t.v.t. opbouw 0:30 <-- omdat je dan 0:30 minuten overgewerkt hebt.

Weet iemand hoe dit zich allemaal automatische ik kan laten vullen? (foto als voorbeeld bijgevoegdUrenregistratie.jpg)
 
Voortaan s.v.p. een Excelbestand i.p.v. een plaatje. Dit is tenslotte geen photoshop forum.

Voor deze keer heb je geluk, dacht dat je nieuw was. Een opzetje in bijlage.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan