Automatische invulling en inloggen uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoud6012

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Hallo,

Wanneer ik de pc opstart (Windows XP Professional) probeert 'ie automatisch in te loggen op een account.
Het inloggen gaat nu via ctrl alt delete venster, waar standaard een gebruikersnaam staat: Een gebruikersnaam van een account dat ik onlangs heb verwijderd.
Normaal gesproken staat de aanmeldnaam van de laatst ingelogde gebruiker er. Maar als ik inlog met een ander account en de pc opnieuw opstart, staat opnieuw de naam van dat account in het inlogvenster. Hij probeert ook automatisch in te loggen, maar aangezien er een wachtwoord voor nodig is lukt dat niet.

Uiteindelijk wil ik de manier van inloggen wijzigen naar het Windows Welkomstvenster. Dat had ik ingeschakeld, maar dan loopt 'ie vast, omdat de pc nog steeds probeert in te loggen op dat ene account dat niet meer bestaat. Via veilige modus heb ik toen weer het Welkomstvenster uitgeschakeld, waarna het inloggen weer kon via het ctrl alt delete venster, echter nog steeds met hetzelfde probleem: De pc probeert automatisch in te loggen met een account dat ik eerder al heb verwijderd.

Is dit ergens uit te schakelen?

Hartelijk dank voor jullie reacties!
Ik had het vanochtend zomaar voor elkaar!
Inderdaad via userpasswords2 en simpelweg aanvinken dat gebruikers zich met gebruikersnaam en wachtwoord moeten aanmelden.

Hartelijk dank!

Hallo Ewoud, tof dat het opgelost is. :) Jij ook bedankt voor de terugkoppeling en we deden het weer graag namens allen. Groeten Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan