Hallo,
Ik was benieuwd of iemand mij kan helpen met het volgende. Ik heb in excel een blad aangemaakt met daarin een lijst. In deze lijst staan ongeveer 170 mensen met daarbij hun voornaam, achternaam, functie en afdeling. Nu wil ik graag dat ik in een ander blad een van deze mensen kan kiezen, zonder dat ik nog een keer de functie, naam en afdeling hoef in te vullen en dat excel dit voor mij doet zeg maar.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt
!
p.s. heb in de bijlage een afbeelding toegevoegd die mijn vraag hopelijk wat verduidelijkt.

Ik was benieuwd of iemand mij kan helpen met het volgende. Ik heb in excel een blad aangemaakt met daarin een lijst. In deze lijst staan ongeveer 170 mensen met daarbij hun voornaam, achternaam, functie en afdeling. Nu wil ik graag dat ik in een ander blad een van deze mensen kan kiezen, zonder dat ik nog een keer de functie, naam en afdeling hoef in te vullen en dat excel dit voor mij doet zeg maar.
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt
p.s. heb in de bijlage een afbeelding toegevoegd die mijn vraag hopelijk wat verduidelijkt.
