• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische koppeling naar tabel in ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley5479

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Goedendag Excel kenners,

Ik ben bezig met een excel programma en het schiet aardig op. Het wordt een CRM systeem voor een klantenbestand.
Ik heb nu de optie om op een knop te klikken en vervolgens komt er dan een 'banner' naar boven waar ik de naam in moet vullen en vervolgens, kom ik in een nieuw aangemaakt werkblad waar ik alle NAW gegevens van deze klant kan invullen. Nu wil ik eigenlijk dat wanneer ik een nieuw contact aanmaak via deze 'Banner' er op een ander tabblad "CONTACTEN" in een tabel ook automatisch deze naam komt te staan met een klantennummer. En wanneer hij in dit tabel geplaatst is, dan ook gelijk een link heeft naar de betreffende NAW pagina. En dat er een volgend contact aan wordt gemaakt deze hier netjes onder komt te staan.
Is dit mogelijk? Ik hoor het graag

Groet
Wesleyexcel nieuw contact tabel.jpg

Ik denk dat je beter en sneller geholpen wordt als je daadwerkelijk de file doet uploaden.
Dus geen plaatje want daar kunnen de helpers niets mee.
Doe wel eventuele gevoelige info verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan