• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatische koppelingen naar andere werkmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

smits

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2002
Ik heb een omvangrijk spreadsheet. Bij opening krijg ik de boodschap dat er automatische koppelingen zijn naar een andere werkmap.

Ik wil weten waar in dit spreadsheet (met 8 tabs) deze koppelingen staan.
Is hiervoor een makkelijke methode?

misschien...

Misschien is dit wat. Probeer door middel van Bewerken/Koppelingen te achterhalen wat de bestandsnaam van de andere werkmap is (bijvoorbeeld database.xls). Noteer die naam, en sluit het dialoogvenster "Koppelingen".
Klik op het eerste werkblad van de actieve werkmap op cel A1. Toets nu Ctrl-F in. Het dialoogvenster "Zoeken" komt nu tevoorschijn. Vul in het dialoogvenster de naam van de werkmap (database.xls) in, en druk op volgende zoeken. Als het goed is, kun je nu stuk voor stuk de cellen vinden waarin verwzen wordt naar database.xls. Enige nadeel is dat je voor elk tabblad opnieuw de zoekfunctie moet activeren dmv Ctrl-F...

Re: misschien...

Geplaatst door MayNiak666
Misschien is dit wat. Probeer door middel van Bewerken/Koppelingen te achterhalen wat de bestandsnaam van de andere werkmap is (bijvoorbeeld database.xls). Noteer die naam, en sluit het dialoogvenster "Koppelingen".
Klik op het eerste werkblad van de actieve werkmap op cel A1. Toets nu Ctrl-F in. Het dialoogvenster "Zoeken" komt nu tevoorschijn. Vul in het dialoogvenster de naam van de werkmap (database.xls) in, en druk op volgende zoeken. Als het goed is, kun je nu stuk voor stuk de cellen vinden waarin verwzen wordt naar database.xls. Enige nadeel is dat je voor elk tabblad opnieuw de zoekfunctie moet activeren dmv Ctrl-F...

Fantastisch door z'n eenvoud.
ik ben er helemaal mee geholpen.

Geplaatst door Bennie
Code.

Info.
Groetjes,
Bennie

Wat knap dat mensen dit kunnen bedenken en ook nog kunnen installeren. Ben ik altijd een beetje jaloers op.
Ik heb voor de eenvoudige variant gekozen, maar toch hartelijk bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan