Automatische lichtsensor

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightning

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Ik heb een HP notebook 8710p met daarop Vista Buisness met SP1.

Sinds kort is de automatische lichtsensor geactiveerd. Die past de lichtsterkte van mijn beeldscherm aan de lichtomgeving aan.

Ik wil die uitschakelen. Waarschijnlijk heb ik die toevallig ingeschakeld door een bepaalde toetsencombinatie. In mijn handleiding van de laptop vind ik het niet. Ook bij energiebeheer vind ik niets.

Weet iemand hoe je in een laptop de automatische lichtsensor uitgeschakeld? Misschien is het een programmaatje dat je kun deleten? Maar ook hier vind ik niet welk programma het is. :confused:

Hoi,

Als je hier bij hardware reference de eerste pdf file download dan kom ik fn +f11 tegen dus probeer dat eens.

Modag

Ik heb inderdaad met die functietoets onlangs per ongeluk de sensor geactiveerd. Met diezelfde functietoets zou je die ook moeten kunnen desactiveren. Maar dat werkt niet blijkbaar. Als de sensor de kwaliteit vermindert dan kan ik alleen met die functietoets de lichtscherpte terug verhogen, maar eens ik de functietoets terug loslaat, werkt de sensor weer en vermindert die meteen opnieuw de lichtkwaliteit van mijn scherm. Ik weet dus niet hoe ik de sensor moet uitschakelen. Zou dat een programma zijn? Of een exe-file ergens? Dan doe ik uninstall.

Hoi,

Dat zou volgens de beschrijving inderdaad wel moeten werken dus zou ik in dit geval as maandag contact opnemen met de hp hepldesk je zou er toch vanuit mogen gaan wat ze in hun beschrijving melden dat het ook zo mag werken.

Modag

De helpdesk wist er ook geen raad mee. Ik mocht de computer opsturen om die te laten nazien op het mankement of ik kon de fabriekinstellingen activeren of formatteren. Heb ik voorlopig nog niet gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan