Automatische muisaanwijzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Ik herinner mij dat ik op mijn vorige PC een soort "automatische muisaanwijzer" had.

Als ik dan een keuze menu kreeg ging de muis automatisch daarnaartoe. Dit was wel een handige optie, alleen zie ik hem nu in het menu bij de muis niet meer terug.

Iemand enig idee of hier een aparte patch voor is, of hoe ik dit weer kan instellen?

Dat soort instellingen worden door een driver geregeld.

Heb je nu dezelfde muis als bij je vorige pc en heb je de driver geïnstalleerd?

Ik heb nu een nieuwe muis, en de drivers zullen dan wel op de Quickrestore CD van Compaq hebben gestaan. Ik snap niet dat die optie op elke PC standaard aanwezig is?

Normaal gesproken kun je die optie vinden als je naar:
Configuratiescherm --> Muis en dan het tabblad opties voor de aanwijzer gaat.

Maar als deze optie er bij jou niet staat is dat inderdaad vaag, misschien moet je eens naar een driver voor je muis zoeken.

M.vr.gr. Ramon

Ik heb een "Basic Optical Mouse USB/PS2 Compatible"

B0000AKMKT.03.LZZZZZZZ.jpg

Ik heb wel een cd-rom genaamd "IntelliType Pro 2.2 keyboard, maar ik neem aan dat je daar voor de muis weinig aan hebt.

Laatst bewerkt:
Je hebt dan de software van Microsoft genaamd Intellitype nodig.
Deze is voor de microsoft muizen.

Je kunt de nieuwste versie <a href="http://download.microsoft.com/download/7/C/0/7C07FB08-CA20-4405-B090-F4D1980DBB77/IP5_2Eng.exe">hier</a> downloaden.

Ramon

Setup cannot continue because this software version is not supported on this operating system version. For system requirements and compatibility listings, refer to the product packaging.

Ik heb Windows '98 Tweede Editie.

Maar kun je de CD "IntelliType Pro 2.2" ook voor de muis gebruiken?

Intellypoint is voor alle Microsoft muizen enn Intellytype voor de toetsenborden.

Ik heb een foutje gemaakt want de versie onder de link is voor windows xp.

Als je <a href="http://download.microsoft.com/download/4/8/c/48ca781f-a1be-4cdc-8d97-dfc33535d4da/IP4_12EngALLMsi.exe">hier </a>klikt heb je één van windows 98.

In principe kon je hier zelf ook vrij simpel achterkomen, als je bijvoorbeeld op google zoekt naar Microsoft mouse driver krijg je al veel links ;)

Groeten Ramon

Helaas zie ik in het configuratiemenu van IntelliPoint niet mijn muis staan.

Je kunt ook een vergelijkbare muis aangeven. Bijv een optische scrollmuis

m.vr.gr. Ramon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan