Automatische nummer schakeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

samoerie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Berichten
217
Hallo, ik ben Samer. Ik heb een vraag over Javascript namelijk:

Een website had een script die zo ging: Als je er op gaat krijg je bijvoorbeeld het getal 50 en als je weer F5 drukt dan komt er 1 bij of gaat er 1 af en zo de heletijd door. Alleen ik ben dat scriptje helemaal vergeten! Kan iemand helpen?

Alvast, Bedankt!
 
Verversen dus. Kun je ook automatiseren.

Is de website niet meer te benaderen om te vragen naar het script?
 
1. Ik ken de eigenaren niet
2. De site bestaat nu niet

Dat is wel jammer.
 
Een verversingsscript heb ik wel voor je, maar wat ik me afvraag: wat doet het getal vergroten of verkleinen cq wat gebeurt er op de site dat dit bewerkstelligt?
 
Dit gebeurt er:

Hij begint bijvoorbeeld met het getal 67 en dan gaat er weer 3 van af en dan 5 bij en dan 1 af en dan 1 bij. Wat ik dus precies wil is dit:

Elke keer dat je ververst komt er een ander getal eerst is het dus bijvoorbeeld 67 en dan gaat er 1 van af. Dan komt er weer 2 bij. Dan weer 3 van af dan weer 5 bij. En ik kan zelf instellen dat hij eerst 67 is en dan weer 65 en dan weer 67 en dan weer 69 enz.

Met vriendelijke groet, Samer.
 
Ok, begrijp ik nu. Kan ik je helaas niet aan helpen.

Lijkt op een soort kansspelgenerator.
 
Nee, het is geen spel. Het is gewoon net als PHP: Rand. Ik weet niet of je daar mee bekend bent... maar het is gewoon de PHP:rand alleen dan kan ik hem besturen. Of net als Math.random() maar dan kan ik hem besturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan