limbourgois
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2011
Hallo,
Kan iemand mij helpen bij het volgende vraagstuk?
Ik moet verschillende sheets uitprinten waarin enkele vaste, als ook variabelen gegevens inzitten.
In het voorbeeld (bijlage) zijn de niet gekleurde cellen vaste gegevens.
De geel gekleurde zijn variabelen.
Mijn eerste vraag betreft de blauw gekleurde cel.
Dit moet een palletnummering voorstellen. Nu moet ik telkens weer de cel aanklikken en veranderen in een hoger nummer om daarna uit te printen.
Grag wil dat dit meer geautomatiseerd kan gebeuren
Bijvoorbeeld door het aantal gewenste aantallen sheets ergens in te vullen en dat deze automatisch in de blauwe cel met +1 worden verhoogd.
Tevens zou ik graag een sheet kunnen uitdraaien waar ik een van de variabelen (geel) kan veranderen en dan een aangepaste sheet kan uitprinten, maar wel een opvolgende nummering behoud, of zelf kan invullen
Bij voorbaat dank
Kan iemand mij helpen bij het volgende vraagstuk?
Ik moet verschillende sheets uitprinten waarin enkele vaste, als ook variabelen gegevens inzitten.
In het voorbeeld (bijlage) zijn de niet gekleurde cellen vaste gegevens.
De geel gekleurde zijn variabelen.
Mijn eerste vraag betreft de blauw gekleurde cel.
Dit moet een palletnummering voorstellen. Nu moet ik telkens weer de cel aanklikken en veranderen in een hoger nummer om daarna uit te printen.
Grag wil dat dit meer geautomatiseerd kan gebeuren
Bijvoorbeeld door het aantal gewenste aantallen sheets ergens in te vullen en dat deze automatisch in de blauwe cel met +1 worden verhoogd.
Tevens zou ik graag een sheet kunnen uitdraaien waar ik een van de variabelen (geel) kan veranderen en dan een aangepaste sheet kan uitprinten, maar wel een opvolgende nummering behoud, of zelf kan invullen
Bij voorbaat dank