automatische routine werkt niet, draadloos netwerk

• Onderwerp starter Onderwerp starter muman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Ik heb allerlei nieuwe drivers van de site van hp gehaald voor mijn oude laptop nc6000. sindsdien start draadloos niet meer vanzelf op.

Ik moet nu eerst handmatig ergens een vinkje zetten:

'eigenschappen voor draadloze netwerkverbindingen'
tabblad: 'draadloze netwerken'
vinkje bij: 'draadloos netwerk automatisch configureren'

dat vinkje moet ik handmatig zetten.
bij de services staat het echt op automatisch.

wie kan me helpen?

Muman

Dank voor de link ik ga het doorlezen. nadat de laptop weer iets toelaat. Ik heb de laptop een paar keer herstart omdat ik niet verder kwam en inmiddels doet ie helemaal niets meer! (Ik zit nu op andere laptop.) Opstarten nog wel, daarna houdt ie op. in de taakbalk veranderd cursor in zandloper. en blijft dat.
In een van die eerdere herstarts ving ik nog wel een window op waarin iets stond als dat de verbinding niet door windows wordt beheert. En toen herinnerde ik me dat ik met die nieuwe driver downloads ook een programmatje heb gedownload (bleek): Atheros of zo. en daarin staat wel ergens een default ingesteld. maar daar kan ik dus nu ook niet meer bij. Ik kan nergens bij!

Ik denk dat het een nieuw onderwerp wordt. en dat ik daarna dit topic weer oppak.

Muman.

ik heb atheros programma van de laptop verwijderd en het werkt weer. waarschijnlijk daarmee een conflict met windows.

Muman

Dat is mooi opgelost. Dank voor de terugkoppeling.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan