• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische selectie dmv waardes uit diverse velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manuel8043

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Goedenavond,

Ik heb een vraag over de bijlage.... Ik wil dat in cel D16 een waarde komt te staan die automatisch wordt geselecteerd als aan de waarden uit cel D13,14 en 15 wordt voldaan.
De waarde die in cel D16 automatisch geselecteerd moet worden, staat in C-I 91-114. Dus in het voorbeeld zal hier automatisch 98 moeten komen te staan.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Manuel

Bijlagen

Bedoel je zo iets

mvg Jean-Paul

Goedemorgen,

Heel erg bedankt, dit is inderdaad wat ik bedoel. Alleen als ik nu bij ruimtetemperatuur 24°C invoer (D13), zittend schrijftafelwerk, staand tekenwerk 130W (D14) en
normaal kostuum 1,0 (D15) komt er als uitkomst 51W te staan en dit moet volgens de tabel 66W zijn. Hoe los ik dit op? Ik heb verder de rest nog niet gecontroleerd.

Groeten Manuel

Dag Manuel

Nu werkt ie perfect, heb andere formule gebruikt.

vergelijken gebruiken gaf in deze omstandigheid problemen, daar door gaf de formule een verkeerde rij aan , maar dat in nu opgelost.

succes met je sheet tabel

mvg Jean-Paul

Bijlagen

Geweldig! Bedankt! Nu wil ik eigenlijk nog dat de cellen D13,14 en 15 automatisch ingevuld naar aanleiding van de selectie uit de cellen B14 en B15. Maar daar ga ik
zelf wel mee stoeien. Nogmaals bedankt voor de moeite!!

Groeten Manuel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan