• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische status kleur per projectregel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ridegroot

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2016
Zie voorbeeld:

In het tablad “invoer” kunnen willekeurig gegevens per project worden getypt in het logboek

Echter wil ik in het tabblad “status” de status per project kunnen aangeven

Elke status heeft een eigen kleur en zo wil ik aan de hand van deze kleur de status kunnen terug zien in de verschillende regels van het logboek.

Ik heb zelf al enkel resultaat geboekt maar werkt het nog niet goed (zie excel file) zo moet ook de 2e regel in dit voorbeeld ook automatisch een kleur krijgen.

Kan iemand dit voor elkaar krijgen? Wellicht kunnen dingen die ik heb gedaan simpeler en/of anders

Alvast bedankt

Bekijk bijlage ---logboek--- REV04 copy.xlsm

je schrijft:
Ik heb zelf al enkel resultaat geboekt maar werkt het nog niet goed (zie excel file) zo moet ook de 2e regel in dit voorbeeld ook automatisch een kleur krijgen.
ik kan je poging niet terug vinden

Als ik de status verander in tabblad "status" veranderd de kleur, echter niet van alle regels van het betreffende order (refrence) want dit lukt mij niet (dit is het probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan