automatische update uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
WEER overkomt het mij: beni k aan het werk, schakelt de pc zichzelf uit om automatisch updates te installeren. weer alle werk kwijt!
kan ik dit uitschakelen?
groet
 
goeie morge,
:shocked:precies lang geleden dak hier nog ben geweest.

Maar ik hoop dat iemand mij kan helpen

mijn broertje heeft ne laptop werkt op vista, en op ne keer slaagt zijne laptop van zelf uit en hij start hem terug op en al zijn muziek en documenten(voor zijn exaams) muziek zijn weg:eek: ik heb ze terug gevonden in het mapje TEMP maar van daar uit kun je ze niet terug plaatsen naar de juiste mapjes je kunt ze ni open of niks maar maar broertje heeft al zijn documenten wel nodig voor zijn exaam :confused:
ze zijn ook al met zijn laptop naar een pc winkel geweest en die zei dat er een kinderziekte op zat op zijne pc:eek:(wa is da voor iets)

Ik hoop echt dat iemand kan raad geven want mijn broertje wilt echt zijn documenten terug om zijn mondeling te doen (werkt met office)

zijne pc is gistere weer zelf uitgeschakeld geweest voor de update maar da document had hij terug van zijn frans
 
Start>configuratiescherm>beveiliging> beveiligings centrum. Daar kunnen de automatiese updates uitgeschakeld worden. Alleen is dit niet aan te raden....succ6
 
Het ging om atomatiese updates uitschakelen, NIET de herstart blokkeren!!!
 
Als je de tekst goed leest kan beide bedoeld worden.
Waar het om gaat is dat er geen werk verloren gaat en dat kan op twee manieren.
Natuurlijk is het beter om automatische update aan te laten staan.
 
Start>configuratiescherm>beveiliging> beveiligings centrum. Daar kunnen de automatiese updates uitgeschakeld worden. Alleen is dit niet aan te raden....succ6

dank, ook voor waarschuwing die ik toch maar in de wind sla. want je krijgt toch altijd berichten dat er updates klaar staan?
groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan