Automatische Update voor MS producten uit zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Men kan de MS updates uitzetten in de Windows Update . Dus .. dan komen alleen de Windows Updates binnen . Nu wilde ik graag weten , hoe ik dat kan doen bij XP .
Het moet denk ik , via het Conf. scherm en daar schijn je deze automatische updates voor MS uit te kunnen zetten . En .... als dat dan gelukt zou zijn , hoe kun je dan de updates voor MicroSoft weer aan zetten ?
Graag een reactie , welke natuurlijk in dank aanvaard wordt ! Gr.

Ok, in XP gaat dat ouderwets iets anders:

Start, Alle programma's, Microsoft Update (helemaal bovenaan).

Klik daar in het linkervak op Instellingen wijzigen, & in het nieuwe scherm rechtervak onderaan Microsoft Update uitschakelen en alleen Windows Update gebruiken AAN vinken.

Idem soortgelijk om het weer terug te veranderen.

Hartelijk dank voor je reactie . Maar .... nu heb ik dat MS uitgezet , maar dat terug veranderen gaat niet zo maar omdat er onder Instellingen wijzigen onder de talenkeuze nu NIETS meer staat waarmee in MS updates weer zou kunnen aanzetten . Dus ... wat nu ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou , da's toch mooi , deze informatie ! Gaarne wil ik U hartelijk danken voor de genomen moeite om me verder te helpen !
Dit is dus wat ik zocht ! gr. en fijne feestdagen .Uw hulp was een ridder waardig .

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan