• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatische update werkt niet meer?

• Onderwerp starter Onderwerp starter HBot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HBot

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Help?

Automatische update werkt niet correct?

Ik heb een link tussen 2 file's,
als ik in de ene file (cel) iets aanpast MOET deze automatich worden overgenomen in de andere file.
Zo staat het ingesteld bij links.

Het werkt niet automatisch WEL als ik op bewuste cel dubbelklik.

Waar gaat het niet goed heeft altijd gewerkt

TNX
HBot

Beste HBot,

Staat bij het doeldocument onderin de statusbalk 'berekenen'? In dat geval moet je via Extra > Opties > Berekenen, het berekenen op automatisch zetten. En dan het bestand opslaan om deze wijziging vast te houden.
Met welke versie van Office werk je?

Richard

Richard,

Staat goed,
Werk met versie Exel 2003.
Op een andere computer gaat het wel goed.

Deze updates zijn van groot belang, en ik heb(had) een groot vertrouwen in EXEL?

Graag zou ik de oorzaak en oplossingen willen weten om in de toekomst dit te ondervangen.

Grt
Hennie

Hoi,

Ook ik heb vetrouwen in excel, en denk dat we hier wel uitkomen.
Opn eens het doelbestand en kijk dan bij Bewerken > Koppelingen bijwerken. Je kunt per bronbestand de status controleren, maar ook op 'Prompt bij staten...' klikken. Kijk daar eens wat er staat.

Richard

Richard,

Gelukkig hebben meer mensen vertrouwen in Exel.
Bij Status="" OK"
Bij "Startup prompt"(engelse versie staat bovenste regel aangevinkt vragen om een update bij openen.

Hennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan