automatische updates doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
280
de automatische updates van windows doet het niet meer
als ik doe wat er op de site van updates staat van windows krijg ik de updates met geen mogelijkheid op automatisch gezet hij gaat steeds terug naar uitgeschakeld en ik krijg deze mleding

C:\WINDOWS\System32\mmcndmgr.dll/views.htm

wie kan mij helpen
 
is de service uitgeschakeld misscien?

Klik op start, uitvoeren (of voor vista gewoon in de zoekbalk), typ je in het vakje services.msc en druk je op enter, eventueel klik je op doorgaan.

in het venster kijk of de service AutomaticUpdates, of Windows update ingeschakeld is, of juist uit.

Staat hij uit, schakel hem dan in.
 
dat had ik al gedaan alleen als ik hem op automatisch zet en dan op start klik krijg ik die foutmelding en schiet hij terug naar uitgeschakeld
 
oké,

heb je trouwens xp of vista?

ga er van uit dat het XP is:)

Ga weer naar uitvoeren, en plak onderstaande regel er in, en druk op enter:
regsvr32 /u mmcndmgr.dll

Klik op OK

Ga dan weer naar uitvoeren, plak dan deze onderstaande regel er in en enter:
regsvr32 mmcndmgr.dll

Kijk of dat helpt.
 
je kan het ook eens proberen te repareren met een tooltje van tune up utilities :thumb:

Er bestaat toch allesinds een optie om problemen met de automatische updates te herstellen dus...
 
met het uitvoeren van de dll bestanden werkt het nog steeds niet

tune up utilities is dat een gratis programma of zijn er nog andere oplossingen te bedenken?
 
tune up is normaal geen gratis versie maar het heeft zoals zovele andere programma's een trial versie.

Ik zou zeggen, het is het proberen waard hé moest het hiermee ook niet lukken deinstalleer je het gelijk weer;)
 
vraag me niet hoe maar het probleem is opgelost.
ik heb avg opnieuw geinstalleerd, na de update gaf deze het probleem met windows update,ik heb een spyware controle gedaan me diverse hier geadviseerde adaware programma's en nou doet ie het weer.

Toch bedankt voro het meedenken
 
Bwa hoe dan ook is het goed dat het weer werkt hé :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan