automatische updates foutcode 80246008

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerste link lijkt mij gewoon over sp1 en dat heeft al een hele tijd zeer goed gewerkt:thumb:

Met link 2 weet ik niet zo goed wat te doen :confused:
veel uitleg over Bits en hoe het moet ingesteld staan in mijn services lijst maar dat staat daar dus gewoon NIET tussen :confused:


Dan de derde link geeft nog wat meer info over BITS...
dat het als processnaam die svchost.exe heeft (ik wist nooit wat dat was, ik heb er daarvan trouwens 13 in mijn taakbeheer maar mijn systeem is spywarevrij hoor ;))


je eerste link is voor bits repair...
ik heb dat nu nog een geprobeerd maar ik krijg altijd de melding (BITS repair is not required currently)

dan nog die laatste link...
Ik weet niet waarvoor het dient of ik kan er niet veel van uitmaken.
Het is een vrij grote download 25Mb(groter dan ik gewend ben van die reparatietools van microsoft :p)
Ik heb het dan toch gedownload maar helaas weer, geld niet voor uw systeem :(:(:(

Nogmaals heel erg bedankt voor de vele reacties tot nu toe:thumb:
Maar ik hoop natuurlijk nog steeds dat de oplossing nog uit de mand valt :S
 
En ff belle naar Bill? :p

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Opgelost door de volgende sleutel aan het
register toe te voegen.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\BackupRestore\FilesNotToBackup
Hierna kan je BITS(intelligente achtergrondsoverdrachtservice) starten via
start -> uitvoeren-> services.msc

uit deze link: http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=24627
 
En ff belle naar Bill? :p

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Opgelost door de volgende sleutel aan het
register toe te voegen.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\BackupRestore\FilesNotToBackup
Hierna kan je BITS(intelligente achtergrondsoverdrachtservice) starten via
start -> uitvoeren-> services.msc

uit deze link: http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=24627

ik snap niet wat ik daarmee moet doen hoor :confused:
Ik kan zover gaan in het register.

Dan staat er een lijst me windows "dingen" zoals internet explorer en readyboost cache file.
snel geschat zo'n 20dingen waaronder.
-BITS_BAK
-BITS_LOG
-BITS_METADATA

ik begrijp het allemaal niet :(
ik weet niet hoe ik kan werken in het register hoor :S
Ik wil er ook niet iets nog meer omzeep helpen!

al wil ik echter wel iets proberen in het register als dat me zou kunnen helpen
 
wil er iemand me aub nog helpen mogenlijke oplossingen zoeken voor mijn probleem? :S

Ik hoop echt dat ik dit opgelost krijg want ondertussen zijn er toch al zo'n 15updates binnengehaald maar ik krijg ze dus niet geinstalleerd :confused:

Ik ben wel op reis vanaf nu voor 2weken maar ik hoop dat er nog iemand afkomt met een tip :thumb:
 
terug van vakantie :D

weet er niemand hoe ik deze foutmelding kan wegkrijgen? :S
 
Ik kreeg geen reacties meer en blijkbaar had er ook niemand zozeer meer een idee hoe ik het nog kon oplossen.

de logische oplossing was dus gewoon om de BITS(Background Intelligent Transfer Service) service te activeren maar die was dus gewoon niet meer aanwezig in mijn services lijst.

Ik heb dan nu een herinstallatie uitgevoerd en tot zover werkt werken de updates weer helemaal goed( doordat de automatische updates niet meer werkten was dat ook de grootste reden van de herinstallatie)
En ik heb het dan nu ook wel gecheckt... BITS is weer aanwezig in mijn services lijst.
Het afwezig zijn daarvan in de services zal de boosdoener geweest zijn voor het falen van de updates.

Het is dus opgelost maar hoe BITS toen verdwenen is blijft me dus een raadsel :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan