Automatische updates uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeriverscheure

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Als ik naar het dialoogvenster 'Automatic Updates' ga staat bovenaan 'Automatic (recommend), Every Day, 3:00' aangevinkt. Ik zou dit willen uitzetten, maar de vier mogelijkheden zijn lichtgrijs gemaakt en niet aan te passen. Kent iemand dit probleem en hoe het op te lossen?

Als ik naar het dialoogvenster 'Automatic Updates' ga staat bovenaan 'Automatic (recommend), Every Day, 3:00' aangevinkt. Ik zou dit willen uitzetten, maar de vier mogelijkheden zijn lichtgrijs gemaakt en niet aan te passen. Kent iemand dit probleem en hoe het op te lossen?

Een mogelijkheid is dat je geen beheerder bent van de computer.

Kan aan je virusscanner en of firewall liggen. Doormiddel van deze uit te schakelen kan je het nog niet veranderen. Dus er helemaal af gooien is de enigste mogelijkheid. En dan kan het hoofdwaarschijnlijk weer wel, maar installeer je dan je firewall en of virusscanner weer dan staat hij weer ingeschakeld en kan je hem weer niet uitschakelen. dus kijk eens in je firewall en of virusscanner instellingen misschien dat daar een optie instaat om hem uit te schakelen.

Succes.:thumb:

bedankt voor de reactie

ik heb naast de windows firewall enkel nog de avg gratis virusscan staan, dus daar zal het wel niet aan liggen
toch even eraf gegooid maar geen succes :(
zou het aan een update van microsoft kunnen liggen?
of misschien nog een andere mogelijkheid: een service die aangezet moet worden, maar welke dan?

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie

ik heb naast de windows firewall enkel nog de avg gratis virusscan staan, dus daar zal het wel niet aan liggen
toch even eraf gegooid maar geen succes :(
zou het aan een update van microsoft kunnen liggen?

Dan blijft er toch niet veel over dan dat je geen beheerder bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan