automatische updates werken niet vanuit FF?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceegee

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
:confused:
Wat nu? Mijn computer geeft aan dat ie automatisch wil updaten. Dat probeer ik en het blijkt dat de updates niet geinstalleerd kunnen worden. Ik werk vanuit FF en heb een extensie -viewIE-. Ook daarmee lukt het niet. Hoe krijg ik nu die updates in mijn computer? Moet ik FF uitschakelen en IE inschakelen of zijn er minder omslachtige manieren.
Het gaat om de volgende updates:
KB885835 beveiligingsupdate voor WinXP
KB886185 essentiele update voor WinXP
KB873339 beveiligingsupdate voor WinXP
KB885836 beveiligingsupdate voor Win XP.

Wie weet een antwoord?

Greetz, Ceegee

Microsoft heeft ervoor gezorgd dat WindowsUpdate alleen werkt met Internet Explorer en niet met andere browsers.

Je zult Internet Explorer dus even moeten gebruiken om de updates binnen te halen. Maar zo omslachtig is dat toch niet?

en toch.....het lukt niet

:(
Buffy, bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb een picto op mijn bureaublad van IE voor het geval ik daarheen wil (moet).
Die klik ik aan en de computer opent in IE. Maar ook dan geldt hetzelfde......hij installeert de updates die ik heb staan niet!

Misschien zie ik iets onbenulligs over het hoofd, maar ik zit er mee.......

Greetz, Cees

ter herinnering?

:confused:
En nog steeds staan de automatische updates rechts onderin mijn balk en worden niet geaccepteerd!
Het zijn beveiligingsupdates voor XP (zie oorspronkelijke bericht).
Ook als ik het in IE probeer, via FF-viewIE, of rechtstreeks, lukt het niet.

Hoe krijg ik dit nou in mijn computer?

Greetz, Ceegee

probleem opgelost....

:o
Beste Helpmij, het probleem is uit de wereld!
Met dank aan jullie collega's van mozbrowser bleek dat mijn kerio firewall de automatische updates verboden had.....
Of ik dat nou gedaan heb of IE (omdat ik hun firewall niet gebruik) weet ik niet, maar het is nu in orde, de updates zijn binnen en ik ben blij!!

Greetz, Ceegee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan