automatische updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
ik werk met XPpro. voorheen kreeg ik zo af en toe een update, waarna ik mijn pc opnieuw moest opstarten. tegenwoordig ontvang ik zowat dagelijks een automatische update, maar ik hoef na installatie niet meer te herstarten. is dat normaal, zoveel updates?

Ja het kan heel normaal zijn dat je vaak een update krijgt, internet Explorer heeft vaak een beveiligings update, en zo heb je er nog meer, sommige updates veranderen je systeem zodanig dat je even opnieuw op moet starten om de veranderingen toe te passen, bij sommige hoeft dit niet, dit weet je nooit van te voren.

Maak je maar geen zorgen, de updates zorgen er meestal voor dat je systeem alleen maar beter wordt.

Dit zelfde probleem heb ik...

Ik krijg elke dag een update, maar aldoor dezelfde:

819696, beveiligings update voor Microsoft Windows

dat krijg ik al wel minstens 2 weken lang.
Ik instaleer hem telkens, maar hoef dan ook niet op te starten, maar toch elke dag komt die terug....

hoe kan dit, en hoe is dit te verhelpen?

Als ik Xp er gewoon verheen draai, moet ik alle updates dan weer opnieuw instaleren?

MvG MrDennis

Ik moet gewoon vaker posten, dan lossen de problemen zichzelf op. Bij toeval (of wonderlijk voor de gelovigen) zijn de dagelijkse updates sinds mijn post achterwege gebleven.....
Dank voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan