automatische updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

aardappel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2004
Hey,

ik krijg een melding rechtsonder van automatische updates van XP home edition.

Normaal gaat dit allemaal zonder problemen maar nu krijgt ie ze niet geinstalleert.

Het gaat om de volgende updates:

KB883357: Update voor Intelligente achtergrondsoverdrachtservice
KB833987: Beveiligingsupdate voor Windows XP

Er staat geen reden bij, alleen dat het niet voltooid kan worden.

Ik heb een keer opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde..

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt xx

Ga is naar http://windowsupdate.microsoft.com/ kies updates en producten en controleer of er nog updates beschikbaar zijn voor je Pc zo ja download en installeer ze! Je hebt dan kans dat die 2 van automatische update ook gedownload en geinstalleerd worden...

Wanneer dit niet helpt ga dan naar configuratischerm, windows update en schakel automatische updates uit!

Wanneer je dit doet moet je zelf wel +/- elke maand kijken op http://windowsupdate.microsoft.com/ voor nieuwe updates..!

Veel suc6 :eek:

ik heb gedaan wat je vroeg, maar nog steeds lukt het niet..
op die site die je gaf heb ik nog een update gevonden die nog niet geinstalleerd was, maar kreeg hem niet geinstalleerd..
eronder stond sp2 en dat lukte ook niet omdat die bovenste nog geinstalleerd moest worden

ik heb nu auto updates uitgezet, maar nu lukt het nog niet, hij blijft foutmeldingen geven:

De volgende essentiële updates moeten wellicht nog worden geïnstalleerd:

KB873374: Het detectieprogramma Microsoft GDI+

en als ik dan verder klik begint ie weer over sp2:
Totaal aantal geselecteerde updates: 1 items, 49.4 MB, 2 uren 13 minuten
dan doe ik installeren-akkoord-download voorbereiden-mislukt --->

Het is niet gelukt om de volgende updates te installeren:

Windows XP Service Pack 2

Fout: Er is onvoldoende ruimte vrij op de vaste schijf om de update(s) te kunnen installeren. Maak meer ruimte vrij op de vaste schijf en probeer het nogmaals.

Als u wilt weten waarom de installatie van de updates is mislukt, raadpleegt u de pagina Installatiegeschiedenis weergeven.

De volgende updates zijn niet geïnstalleerd omdat u de gebruiksrechtovereenkomst (EULA) niet hebt geaccepteerd. Installeer de update nogmaals en accepteer de EULA wanneer u hierom wordt gevraagd.

De volgende essentiële updates moeten wellicht nog worden geïnstalleerd:

Resterende updates nu controleren en installeren
De installatie wordt pas voltooid nadat u Windows opnieuw hebt opgestart. Als u Windows nu opnieuw wilt opstarten, slaat u eerst uw werk op en sluit u alle programma's. Klik vervolgens op Start, Afsluiten en selecteer Opnieuw opstarten.

ik blijf maar kopieren misschien kan je er iets mee..
nu zegt ie dit:

Microsoft Corporation - Windows XP family

Downloadgrootte: 0 kB, 0 minuten
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een computer met Windows kan beschadigen en volledig beheer over de computer kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Als u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Details...
Deze update verbergen

KB883357: Update voor Intelligente achtergrondsoverdrachtservice
Deze update lost een probleem op met de update voor Intelligente achtergrondsoverdrachtservice 2.0 en WinHTTP 5.1 (KB842773) waarbij Intelligente achtergrondsoverdrachtservice 2.0 een ongeldige waarde naar de registersleutel FilesNotToBackup schrijft. De ongeldige waarde veroorzaakt fouten in back-upprogramma's waardoor er geen back-up wordt gemaakt of ten onrechte bestanden worden uitgesloten van de back-up. Met deze update wijzigt u de registerwaarde zodat de back-upprogramma's niet worden beïnvloed. Details...
Deze update verbergen

Downloadgrootte: 217 kB, kleiner dan 1 minuut
Met het detectieprogramma Microsoft GDI+ kunt u de aanwezigheid herkennen van Microsoft-producten (geen Windows-producten) die het onderdeel GDI+ bevatten. Klanten van Microsoft kunnen dit hulpprogramma gebruiken om te bepalen of er een beveiligingsupdate voor GDI+ vereist is. Microsoft adviseert u de site Office Update te bezoeken om te bepalen of er beveiligingsupdates vereist zijn voor uw Office-producten. Details...
Deze update verbergen

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een computer met Windows kan beschadigen en volledig beheer over de computer kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Als u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Details...
Deze update verbergen "

Deze meldingen kreeg ik ook weken achtereen als ik naar de update ging, maar heb dit gewoon genegeerd. Het is een leeg bestand en ook ik heb geen idee waarom MS lege bestanden aanbiedt. Die SP2 moet lukken, want ik heb ook zeker niet alle updates binnengehaald voordat ik SP2 installeerde en dat is nadien prima verlopen.

ik heb die updates verborgen en krijg nu geen meldingen meer.
nu afwachten of ie SP2 wel automatisch installeerd

xx

ik krijg nog steeds een foutmelding dat ie SP2 niet wilt installeren..
ik heb hem nu gratis een cd bij microsoft besteld.

weet iemand hoe ik SP2 toch geinstalleerd krijg?

xx

nog iets raars..

kijk dit:

[edit]links weggehaald ivm inlogscherm[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschein heb je de axtive-x controls uitstaan waardoor het updaten niet lukt ?

Erg vaag is dat wanneer ik afbeelding weergeven doe via mijn rechtermuisknop dat ie dan met een inlog schermpje komt :
Website:homedrive.home.nl
Real:Lexsterken

Ligt dit aan mij of hoe kom je aan die plaatjes?

:eek:

Nee dat heb ik ook sinds gisteren, vermoedelijk zit in één van de replyes een script wat een aanmeldings venster oproept. Heel vervelend.

hey

ik heb gedaan wat er stond en ik kon een paar updates installeren.
maar SP2 nog steeds niet.

ik begin een beetje wanhopig te worden :*(

heb ik nu al SP2?

SP2.jpg

hij begint met downloaden van SP2 tot 14% en dan stopt ie ermee

Laatst bewerkt:
nee geen sp2 als je die hebt staat er nog 1 in de lijst en dat is windows xp servicepack 2 wat er dan alleen staat in software.

Ik zie dat er staat dat de installatie mislukt is, komt windows niet met een mededeling waarom ? of andere waarschuwingen ?

de updates worden gedownload en geinstalleerd

download voorbereiden

(in het begin gaf die al aan dat het bij 10% mislukt was, nu pas bij 30%)

De installatie van updates kan niet woren voltooid.

Dan krijg ik te zien: Foutcode: 80070426

Probeer de update nogmaals te installeren of raadpleeg een van de volgende bronnen voor ondersteuning.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;wupd

http://communities2.microsoft.com/c...d45-de9e-4fc5-9bc1-2d1d0de6daee&lang=en&cr=US

http://support.microsoft.com/

ik kan geen uitleg vinden over die foutmelding.
ik probeer het elke keer weer en hij gaat steeds een stukje verder...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan