automatische updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer het eens met je firewall uit.(als je die hebt dan he)en probeer eens met de active x controls aan te zetten in IE zoals frederik al zei.
extra>internet opties>geavanceerd>alles van java inschakelen wel effe onthouden kun je het later weer terugzetten.

Wellicht dat een van je systeem services is uitgezet. Probeer eens het volgende: ga naar je configuratie scherm, dubbelklik op systeembeheer en klik dan in het scherm op 'services' en zet alle services op automatisch. Re-boot en probeer die update nog eens binnen te halen. Ondertussen ga ik voor je verder zoeken.

Hi all, I kept getting this error code when trying to download service pack
2. When I enabled the Cryptographic Service everything worked fine.

Just go Start - Run then type in services.msc then just put the
cryptographic service on manual and start it.

Hope this helps,
Gareth

dit heb ik geprobeerd, nu afwachten of het werkt.

Ondertussen heb ik me een ongeluk gezocht en kwam ook niet veel verder dan de Cryptographic Service. Jemig wat een ellende met SP2. Ik hoop dat het je lukt. zo niet moet je morgen maar even bellen met microsoft support in A'dam.

jahoooooooooooooo!!
hij doet het.

nu maar hopen dat na de installatie alles goed gaat.

(K)

Geweldig :)

als na de installatie alles het goed doet, keer dan toch nog even weer terug naar services in systeembeheer, misschien is het handig om bepaalde services die je toch niet gebruikt weer uit te schakelen of te kiezen voor handmatig.

alles is goed gegaan tot nu toe, alles programmas draaien ook nog normaal.

@ frederik, over die services, dat zoek ik binnenkort wel een keer uit.
nu even genoeg van het oplossen van problemen op de pc.

kusje

Kan ik me voorstellen, t gaat je ook niet in de koude kleren zitten dit soort ellende. Kom er maar rustig van bij.
Kusje retour ;)

Ik heb nog geen Windows XP SP2. Ik heb wel in de afgelopen maanden veel verschillende onderdelen van Windows Update geinstalleerd, maar nog geen Windows XP SP2. Als ik nu op Windows Update klik, staat er: ´Er zijn geen updates beschikbaar´.
Bij mijn vriendin heb ik het wel geinstalleerd.

Op de systeem van mijn PC staat nog steeds:
Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 1

Ik vraag me af waarom ik SP2 nog steeds niet kan installeren via Windows Update. Ik wil liever via Windows Update omdat het me veiliger lijkt.

Ik heb geen idee waarom SP2 je niet wordt aangeboden terwijl dat wel zou moeten. Waarschijnlijk zit dat m in je instellingen? Voor de veiligheid maakt het overigens helemaal niks uit of je het nu via automatische updates doet of via een andere weg. Als je SP2 manueel download en wil installeren ben ik overigens er wel benieuwd naar of dat gaat lukken.

niet iedereen krijgt sp2 tegelijk aangeboden.gaat in etappes dus hij komt eraan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan