Automatische VBA activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

spree

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Naar aanleiding van mijn vorige vraag: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=362688 , heb ik nu een nieuwe vraag. Ik heb mijn vorige vraag opgelost door er voor te zorgen dat als mijn VBA applicatie afsluit, ook gelijk Excel afgesloten wordt. Nu heb ik nog één probleem, als ik de corrensponderende excel file open, wil ik dat gelijk automatisch het VBA programma start, zonder dat ik op een knop hoef te drukken.

De huidige (niet werkende) code:

Code:
Private Sub Worksheet_Activate()

Application.Visible = False
Home.Show

End Sub

Bij voorbaat dank,

Jan-Willem Evenblij

Code:
Private Sub Workbook_Open()
  Application.Visible = False
  Home.Show
End Sub
Zet dit in de module ThisWorkbook

-.-' het werkt. Het rare is, ik had dit hiervoor al geprobeerd, en toen werkte het niet, waarschijnlijk perongeluk misgedrukt ofzo.

Iniedergeval bedankt. Dan heb ik nog één vraagje, hij vraagt elke keer of hij de macro's moet enablen, hoe zorg ik ervoor dat excel dat automatisch doet in plaats van het elke keer te vragen?

En dan bedoel ik natuurlijk automatisch, niet via de security option van Excel, of is dit niet mogelijk? Dat zou me niks verbazen, aangezien dan het hele security idee niet meer van toepassing is :P

Laatst bewerkt:
zover ik weet kan dat niet automatisch, en dan heeft inderdaad de hele beveiliging weinig nut meer... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan