Automatische Windows Update ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMaestro

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Weet iemand hoe ik de Windows Updater kan uitzetten zodat ie niet steeds de updates wil ophalen als ik on-line ga?

Thanx.

De computer up-to-date houden uitvinken:

Laatst bewerkt:
Yep hier kom je door (rmb) op -deze computer- te klikken op het bureaublad.

windows update ????

Jongens bedankt voor de snelle reactie maar als ik rechtsklik op deze computer krijg ik een venster te zien met maar 2 tabbladen, snelkoppeling en algemeen.
Is er misschien een andere optie ??

Thanx.

Re: windows update ????

Geplaatst door TheMaestro
Jongens bedankt voor de snelle reactie maar als ik rechtsklik op deze computer krijg ik een venster te zien met maar 2 tabbladen, snelkoppeling en algemeen.

Thanx.

Zou het dan niet meer weten. Iemand anders misschien?

Ga eens naar "deze computer" in je startmenu en klik daar op rechts.
Als dat niet wil kan je ook nog via Verkenner>Deze computer naar de eigenschappen.

Op jou bureaublad heb je alleen een snelkoppeling van "Deze computer".
Als je het klasieke windows startmenu hebt, staat er wel de goede "Deze computer" op je bureaublad.

Laatst bewerkt:

Thanx.

configuratiescherm>> performence and maintenance>> system

en als je de enige echte juiste "deze computer" terug wilt ipv de snelkoppeling die je nu hebt:
(rmb)op het bureaublad>> tab bureaublad>> bureaublad aanpassen>> aanvinken deze computer.

Laatst bewerkt:
automatische windows update kun je uitzetten:

configuratie scherm / systeembeheer / services en in die hele batterij van toepassingen automatische update uitschakelen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan