JeroenI
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2006
- Berichten
- 588
Goedendag,
Bij mijn vorige werkgever was ik het volgende tegen gekomen.
Wanneer een medewerker een zogehete incident moest aanmelden, kon hij met 1 druk op de knop verschillende velden (binnen de internet explorer call registratiesysteem) automatisch in laten vullen. Nu heb ik eigenlijk nooit gevraagd hoe hij dit gedaan had maar ik bevind mij nu in een situatie waar dit ook gebruikt moet gaan worden. Hebben jullie enig idee hoe dit gedaan word en hoe ik dit kan realiseren?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Bij mijn vorige werkgever was ik het volgende tegen gekomen.
Wanneer een medewerker een zogehete incident moest aanmelden, kon hij met 1 druk op de knop verschillende velden (binnen de internet explorer call registratiesysteem) automatisch in laten vullen. Nu heb ik eigenlijk nooit gevraagd hoe hij dit gedaan had maar ik bevind mij nu in een situatie waar dit ook gebruikt moet gaan worden. Hebben jullie enig idee hoe dit gedaan word en hoe ik dit kan realiseren?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jeroen