autonummering in hoofdstukken

• Onderwerp starter Onderwerp starter mien
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mien

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2005
In de hoofdstukken wordt verwezen naar appendix 1. In de appendix moet dan de nummering weer automatisch doorlopen.

Zie paragraaf 1.2.4. Deze verwijst naar Appendix 1 (1A om precies te zijn). Daar gaat de nummering weer verder. Bij Appendix 1B staat ook een 1.2.4. en ook daar diezelfde nummering verder. Dit moet ook, dat klopt.

Alleen als ik in de tekst (niet in appendix) een paragraaf toevoeg dan verandert de nummering in de appendix niet automatisch en dat moet eigenlijk wel.

HELP!!:(

groetjes Ineke

Jammer Ineke...

:rolleyes:

Ook dit maal zonder bijlage...

Groeten,
Neyon

:D

nog steeds geen bijlage

Laat maar, ik kan geen bijlage van 100 kb sturen waar dan ook nog mijn probleem in zit. (hier wordt ik zo verdrietig van). Of iemand moet mijn probleem zo snappen??

:(

Laatst bewerkt:
Kun je de bijlage (ik neem aan een word document) niet zippen en dat zipbestand hier plaatsen?

Neyon

Hoi,

Misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, maar zijn kruisverwijzingen misschien de oplossing?

Invoegen - Verwijzing - Kruisverwijzing.

Hier kan je uit verschillende genummerde items, waaronder alineanummers kiezen. Als het genummerde item van nummer wijzigt, dan zal de kruisverwijzing meeveranderen (als het niet meteen in beeld wijzigt, kun je het via F9 of via afdrukweergave bijwerken).

kruisverwijzing

Dank je voor het meedenken Rian, maar dat werkt volgens mij niet. De gewone tekst gaat bijvoorbeeld t.m. hoofdstuk 1.2.4 en dan krijg je hoofdstuk 1.2.5 terwijl in de appendix dan de subparagrafen genoemd moeten worden (1.2.4.1) en niet in de tekst. En dat geldt dan ook nog niet eens voor alle subparagrafen. Een klant vroeg of dit mogelijk was maar ik kan het niet bedenken.

groetjes ineke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan