skystormer
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mrt 2011
Aanpassing:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...n-vastzetten?p=5633949&viewfull=1#post5633949
Hier staat hetgeen wat gezocht wordt. Onderstaande in dit bericht is reeds opgelost. (oftwel zie post # 4)
Ik heb een overzicht met daarin meerdere klanten.
Zie kolom N
Punt 1:
Nu wil ik een autonummering welke apart telt voor elke klant.
Ik heb het met aantalarg en rij geprobeerd, echter dan telt deze niet apart per klant.
In de bijlage zou het dan worden:
ASML - 1
ASML - 2
Philips - 1
ASML - 3
Philips - 2
Punt 2:
Wederom wil ik de formule eruit hebben, vanwege 2 redenen:
Dat ik geen formule hoef door te trekken.
De nummering geeft problemen, als je opnieuw gaat sorteren. Omdat de formule bij een andere sortering een nieuwe waarde weergeeft.
Wie kan mij helpen in deze.
Bedankt alvast.
Bekijk bijlage Forecast productieorders aanmeldingen Test.xlsb
Ik ga nog wel kijken wat ik kan maken voor het plakken speciaal -> waarden, aangezien dat deel bij iemand ligt die ik iets meer met excel vertrouw.
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...n-vastzetten?p=5633949&viewfull=1#post5633949
Hier staat hetgeen wat gezocht wordt. Onderstaande in dit bericht is reeds opgelost. (oftwel zie post # 4)
Ik heb een overzicht met daarin meerdere klanten.
Zie kolom N
Punt 1:
Nu wil ik een autonummering welke apart telt voor elke klant.
Ik heb het met aantalarg en rij geprobeerd, echter dan telt deze niet apart per klant.
In de bijlage zou het dan worden:
ASML - 1
ASML - 2
Philips - 1
ASML - 3
Philips - 2
Punt 2:
Wederom wil ik de formule eruit hebben, vanwege 2 redenen:
Dat ik geen formule hoef door te trekken.
De nummering geeft problemen, als je opnieuw gaat sorteren. Omdat de formule bij een andere sortering een nieuwe waarde weergeeft.
Wie kan mij helpen in deze.
Bedankt alvast.
Bekijk bijlage Forecast productieorders aanmeldingen Test.xlsb
Ik ga nog wel kijken wat ik kan maken voor het plakken speciaal -> waarden, aangezien dat deel bij iemand ligt die ik iets meer met excel vertrouw.
Laatst bewerkt: